středa 16. května 2018

Ingridka vypráví - chodíme chodíme...

...sloupenskými lesy.

Co je Pochod sloupenskými lesy už víte z loňského vyprávění zde.
Takže tentokrát jen stručně.


No těšila jsem se moc. 
"Tak holky, jdeme, jdeme."


Asi jsem přepálila začátek. 
Ale do batůžku se pořád ještě vejdu.


V polovině cesty jsme dali pauzu.
"Táto, opeč buřta."


Mňam, ten byl :-)


Když jsme nevěděli kudy kam, jeden strejda nám ukázal cestu.


No bylo to dlouhý a náročný. 
15 km jednoho unaví.


A bylo krásně a všichni to zvládli.
I Barfi, který v cíli děkoval tomu strejdovi za to, že jsme nezabloudili. No a teď jsou z nich kamarádi.


A kdo chtěl, dostal diplom a placku.
Já mám diplom a dvě placky.
To jsem ale šikulka.
Jediný co mě mrzí je, že mě táta nepustil na skákací hrad. 
Tak snad příště.

Tím prohlašuji turistickou sezónu za zahájenou.
Vaše Ingridka



Žádné komentáře:

S Ingridkou na výletě: Strašidlo z jeskyní aneb Cesta za pokladem

Tak vám povím, jak jsme jednu sobotu hledali poklad.  Chcete? Na pomoc jsem si vzala tetu, strejdu, babičku a dědu. Mámu a tátu samoseb...