pátek 12. srpna 2016

Ingridka vypráví

Táta si vzal celé dva týdny dovolenou. Hurá...


První týden jsme strávili na chalupě v Tisové. Jak jinak :-)
Byla tam i Karolínka, Esterka a Deniska. To byl babinec, to vám povím.


Denisku učil táta pádlovat, protože to prý do Brna nemá daleko a mladá krev je potřeba. Moc tomu nerozumím, ale asi myslel zase ty dračí lodě.


Jeden den jsme se šli kouknout na koníčky. Holky si je i hladily. Jediný kdo se jich bál byl Barfi, a tak se držel stranou.


Cestou zpátky se mě ty tři chůvy snažily uspat. No marně :-)


Další den jsme jeli na výlet na zámek Nové Hrady. Z toho jsem byla trochu nejistá. Tak bude to zámek nebo hrad?


Byl to zámek a moc krásný. A ta zahrada kolem. 


Holky vyzkoušely co se dalo. Vlezly do bludiště, napily se z kouzelného pramene, no a já jsem se zatím nasvačila. Jíst se musí, když rostu. No ne? :-)


Nakonec jsme se zastavili v cukrárně. Od babičky jsem dostala ochutnat zmrzku. Ale pšššt, mámě to raději neříkejte!

A protože těch zážitků bylo mnohem víc, další vám povím zase příště.

Vaše Ingridka










Žádné komentáře:

S Ingridkou na výletě: Strašidlo z jeskyní aneb Cesta za pokladem

Tak vám povím, jak jsme jednu sobotu hledali poklad.  Chcete? Na pomoc jsem si vzala tetu, strejdu, babičku a dědu. Mámu a tátu samoseb...