neděle 15. března 2020

Každý den objevit něco nového

Někomu se dnes vůbec nechtělo vstávat. 

Na mě ale sluníčko volalo:
"Pojď ven."
A tak jsem se dobrovolně ujala ranního venčení. 


A nelitovala jsem.


Když člověk nespěchá, má možnost vnímat svoje okolí tak nějak intenzivněji.  


Často si potom všimne věcí, o kterých nevěděl, že tam jsou.


Třeba cedulky u stromů v parku kolem kterých jsem prošla už mockrát a nikdy si jich nevšimla. 


Nebo vás znovu pobaví věci, o kterých víte, že tam jsou.
Střípky naší historie, které už nikdy nezmizí. 

A pak vůně ranní kávy a vánočka s máslem.
:-)

Krásnou neděli 
přeje Verča 

Žádné komentáře:

S Ingridkou na výletě: Strašidlo z jeskyní aneb Cesta za pokladem

Tak vám povím, jak jsme jednu sobotu hledali poklad.  Chcete? Na pomoc jsem si vzala tetu, strejdu, babičku a dědu. Mámu a tátu samoseb...