pátek 16. prosince 2016

Předvánoční...

Letos si předvánoční atmosféru užívám jinak než dřív. Zvykla jsem si na procházky lesem, žádné kolony aut, ani fronty na úřadech a k pokladnám supermarketů. 
Kouzlo svátků na mě dýchne vždycky, když se objeví trocha sněhu nebo aspoň ranní stříbřitá námraza.


S Ingridkou pečeme cukroví. Teda já se snažím péct a Ingridka mi schovává formičky. Vytváříme výzdobu a zpíváme si koledy.
Minulou sobotu jsme se šli podívat na rozsvěcení vánočního stromku u nás v Lažánkách. Taková komorní záležitost. Dostali jsme punč zdarma a pak kupa místních dětí odpočítala rozsvícení. A že ten strom není moc velký? 
Bylo to kouzelné.


Davy lidí a stres mi nechybí. "Nestíhám" si nepřipouštím. Aspoň se o to snažím. Když se totiž dítě rozhodne, že spát nebude, tak prostě nebude. Mít na něco plán nemá smysl. Vždycky to nějak dopadne.

Jediné co postrádám je vůně svařáku a medoviny. Ale to není nic, co by se nedalo ještě dohnat.
Třeba hned zítra :-)

Všem přeji krásný adventní víkend.
Verča



1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Víno na svařák jsme už nakoupili. Takže dojde i na něj. Těš se...
Vánoce, vánoce přicházejí....
Děda a babi :)

S Ingridkou na výletě: Strašidlo z jeskyní aneb Cesta za pokladem

Tak vám povím, jak jsme jednu sobotu hledali poklad.  Chcete? Na pomoc jsem si vzala tetu, strejdu, babičku a dědu. Mámu a tátu samoseb...