čtvrtek 1. prosince 2016

Ingridka vypráví: ...hostina


Příjezd k restauraci jsem samozřejmě zaspala. Nikdo ně neprobudil, normálně mě nechali spát.



Neviděla jsem předávání jednoho nečekaného svatebního daru,



uvítací přípitek,


a zametání rozbitého talíře.


Mrzelo mě, že jsem nestihla jak máma krmí tátu a táta mámu.


Ale nejvíc mi vadilo, že na mě nezbyla svíčková.


 Na krájení dortu už jsem byla vzhůru. Ochutnat mi teda nedali, ale to nic. Já na to sladký stejně moc nejsem.


Jak probíhalo hodování a jiné svatební veselí vám ukázati nemůžu. Paní fotografka po nakrojení dortu odjela a zajímavé momentky z jiných zdrojů nemám k dispozici. Zatím.

A na závěr trochu podzimní romantiky.


A je po svatbě. 
Ale až já se budu vdávat...

Ještě vám chci prozradit jméno té šikovné paní s fotoaparátem. Jmenuje se Zuzana Kubíková a najdete ji na: fotozuza.webgarden.cz

Mějte se krásně.
Vaše Ingridka


Žádné komentáře:

S Ingridkou na výletě: Strašidlo z jeskyní aneb Cesta za pokladem

Tak vám povím, jak jsme jednu sobotu hledali poklad.  Chcete? Na pomoc jsem si vzala tetu, strejdu, babičku a dědu. Mámu a tátu samoseb...