pondělí 28. listopadu 2016

Ingridka vypráví: ...společné focení

Jak už jsem říkala minule, po obřadu se místo odjezdu na oběd konalo společné focení. Vypadalo to, že se všichni náramně baví, jen mě se chtělo spinkat. Takže to vezmu rychle a stručně.
Všude je samosebou máma a táta. Mě tam pokaždé nechtěli.


 S babičkou a dědou (tátovi rodiče).


Táta, máma, já a tři tety.


S prababičkou a pradědečkem (tátovi prarodiče).


S rodinou mojí mámy.


A taky s rodinou táty.

Pak přišli na řadu přátelé a kamarádi.


Nejprve poklidná skupina přátel z Vysokého Mýta...


A potom se o mámu a tátu začali přetahovat kamarádi z Dragonclubu. Toho už jsem se raději neúčastnila.


Nejdřív mužská část zkoušela kolik máma váží. Nechápu proč, máma je přece jako pírko.


No a potom byl na roztrhání táta. 


Jak se vydováděli, postavili se i důstojně.

A to by tak bylo všechno. Pro dnešek. Doufám, že jsem nikoho nevynechala. Příště to bude určitě o něco veselejší. Něž přijedeme na tu baštu, pěkně se prospím.

Tak se zatím mějte
Vaše Ingridka












2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zkouška připojení :)
Krásné fotky, krásný komentář.

Veronika Nováková řekl(a)...

Díky

S Ingridkou na výletě: Strašidlo z jeskyní aneb Cesta za pokladem

Tak vám povím, jak jsme jednu sobotu hledali poklad.  Chcete? Na pomoc jsem si vzala tetu, strejdu, babičku a dědu. Mámu a tátu samoseb...